вівторок, 28 квітня 2020 р.

Уся гордість учителя – в учнях,
у зростанні зерен, посіяних ним.
Д.І.Менделєєв
          Мета майстра – допомогти учням адаптуватися , знайти «ключики» до кожного з них, зробити їх перебування у училищі приємним.
              Дуже часто наші діти просто не вміють спілкуватися, бояться висловити власні думки, бояться, що ці думки можуть бути не такими як у інших. Як з цим боротися? Як навчити учнів відчувати себе особистістю? Ці питання хвилювали багатьох педагогів.
            Над цим замислювалася і я.. Вже протягом п’яти років я застосовую на своїх уроках елементи критичного мислення, використання яких дає свої плоди. Іноді дивуєшся тим перетворенням , які відбуваються з дитиною. Як приємно чути від своїх учнів слова «на мою думку», «я так думаю», « я вважаю». Як приємно дивитись на своїх учнів, коли вони працюють в групах та парах! Уперше це дуже важко, але з часом діти розуміють переваги спільної роботи, допомагають один одному, самостійно розподіляють обов’язки, вчаться бути толерантними, поважати думку іншого.

            Тому, на мою думку, неправильно оцінювати результативність роботи майстра тільки за кількістю переможців у конкурсах , олімпіадах, за кількістю, відмінників. Головний критерій – це їх особисте зростання! Для декого навчитися, висловлювати власні судження (якими б вони не були) – високий показник  , інші учні проявляють себе як справжні творці, науковці, пошуковці – це їх високий показник.





Немає коментарів:

Дописати коментар