Методична робота


ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор  ПТУ №14
смт Вороновиця
___________
 В.М. Нагорний




         ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
          у режимі дистанційної роботи
          на час проведення карантинних заходів
у                                                                                                              період з 06.04.2020 р.  по 24.04.2020 р.

                                                   майстра в/н
                                             ПТУ № 14 смт Вороновиця

Мальованої Наталі Миколаївни








з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методичної роботи
Час виконання
1.

Понеділок
6.04.20
1.Ознайомлення з новими нормативними документами
2.Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
3. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019/20 н.р.
4. Опрацювання теми «Організація дистанційного навчання під час карантину»




8.00– 14.00
2.

Вівторок,
7.04.20

1.Робота з документацією .
2.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину
3.Телефонний зв’язок з учнями
4.Ознайомлення з блогом.
8.00– 14.00


3.

Середа,
8.04.20
1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів)
3.Робота з документацією (журналом теоретичного та в/н).
4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)

8.00 – 14.00
4.

Четвер,
9.04.20
1.Надання консультативної допомоги учням , щодо виконання навчальних завдань та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2.Створення плану дистанційного навчання (розробка завдань та матеріалів до опрацювання, адаптація навчального контенту до онлайн середовища).
3.Робота з документацією .
4.Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики .

8.00 – 14.00
5.

П’ятниця,
10.04..20

1.Встановлення дистанційного зв’язку зі здобувачами освіти та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу.
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Опрацювання фахової літератури
8.00– 14.00
6.

Понеділок,
13.04.20
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину .
2. 3.     Опрацювання методичної літератури..
3.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
4.Індивідуальні консультації для  здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
8.00 – 14.00

7.



Вівторок,
14.04.20

1.Консультації з методистом  щодо створення сторінки з професії кухар;кондитер  на сайті училища.
2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
4.Складання тестових завдань для учнів по темі:
«Технологія приготування холодних страв і закусок»
5.Поповнення майстерні дидактичними матеріалами та наочністю.




8.00– 14.00
8.

Середа,
15.04.20

1. Робота з документацією вдосконалення папки КМЗ з професії: «кухар;кондитер»
2.Збір виконаних  практичних завдань.
3.Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Опрацювання фахової літератури
8.00– 14.00
9.

Четвер,
16.04.20
1.Оповіщення здобувачів освіти у групі Viber про пізнавальні освітні конкурси від «Всеосвіти».
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Упорядкування папки  конспектів уроків .
4.Консультації з батьками в телефонному режимі.
5.Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
8.00 – 14.00
10.

П’ятниця,
17.04.20
1.Розробка збірника уроків виробничого навчання по темі: «Холодні страви і закуски».
2.Робота з документацією .
3.Систематизація матеріалів виконаних  здобувачами освіти.
4. Корекція переліку навчально – виробничих робіт.
8.00– 14.00
11.

Вівторок,
21.04.20
1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3. Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики
4.Розробка збірника уроків виробничого навчання по темі: «Холодні страви і закуски».

8.00 – 14.00


12.


Середа,
22.04.20


1.Консультація з методистом щодо наповнення навчальними матеріалами сторінки сайту.
2.Оповіщення у групі Viber та телефонній розмові важливої інформації для батьків та учнів, що до продовження карантину.



8.00– 14.00
13.

Четвер,
23.04.20
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
3.Підготовка і розміщення матеріалів з професії «кухар;кондитер» у Viber.
4.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.

8.00– 14.00
14.

П’ятниця
24.04.20

1.Розробка збірника уроків виробничого навчання по темі: «Холодні страви і закуски».
2.Робота з документацією .
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00 – 14.00

       Майстер в/н                            Мальована Н.М.





ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор  ПТУ №14
смт Вороновиця
___________
 В.М. Нагорний




         ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
          у режимі дистанційної роботи
          на час проведення карантинних заходів
у                                                                                                              період з 27.04.2020 р.  по 08.05.2020 р.

                                                   майстра в/н
                                             ПТУ № 14 смт Вороновиця

Мальованої Наталі Миколаївни



з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методичної роботи
Час виконання
1.

Понеділок
27.04.20
1.Ознайомлення з новими нормативними документами
2.Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
3. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019/20 н.р.
4.Робота над створенням тестів у сервісі Online Test  Pad




8.00– 14.00
2.

Вівторок,
28.04.20

1.Робота з документацією .
2.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину
3.Телефонний зв’язок з учнями
4.Працювання над  блогом.
8.00– 14.00


3.

Середа,
29.04.20
1.Відбір інформації для Google Класс  .
2.Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів)
3.Робота з документацією (журналом теоретичного та в/н).
4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі (скайп, вайбер, телефон тощо)

8.00 – 14.00
4.

Четвер,
30.04.20
1.Надання консультативної допомоги учням , щодо виконання навчальних завдань та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
2. .Відбір презентацій  для Google Класс  .
 3.Робота з документацією .
4.Консультації з  учнями в телефонному режимі по ретельному заповнюванню щоденників виробничої практики .

8.00 – 14.00
5.

П’ятниця,
10.04..20

1.Встановлення дистанційного зв’язку зі здобувачами освіти та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу.
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Видача завдань учням в онлайн режимі.
8.00– 14.00
6.

Понеділок,
04.05.20
1.Підбір, розробка і розміщення навчальних матеріалів для учнів на період карантину .
2. Опрацювання онлайн ресурсів.
3.Робота з документацією.
4.Індивідуальні консультації для  здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
8.00 – 14.00

7.



Вівторок,
05.05.20
1.Робота з документацією  з професії.
2.Складання тестових завдань для учнів по темі:
«Технологія приготування холодних страв і закусок»
3.Поповнення майстерні дидактичними матеріалами та наочністю.
4. Відбір завдань для Google Класс .

8.00– 14.00
8.

Середа,
06.05.20

1.Збір виконаних  практичних завдань. (фото звіт).
2.Індивідуальні консультації для здобувачів освіти, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3.Опрацювання фахової літератури
8.00– 14.00
9.

Четвер,
07.05.20
1.Оповіщення здобувачів освіти у групі Viber про новинки страв..
2.Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.Упорядкування папки  конспектів уроків .
4.Консультації з батьками в телефонному режимі.
5.Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
8.00 – 14.00
10.
  
П’ятниця,
08.05.20
1.Розробка збірника уроків виробничого навчання по темі: «Холодні страви і закуски».
2. Підготовка і розміщення матеріалів з професії «кухар;кондитер» у Viber.
3.Систематизація матеріалів виконаних  здобувачами освіти.
8.00– 14.00
       Майстер в/н                            Мальована Н.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар