вівторок, 5 травня 2020 р.


Кухар – моя майбутня професія!

Кожен з нас хоча б раз у житті замислювався над тим, ким хоче стати у майбутньому. Мені хочеться стати справжнім майстром тієї професії, яку я оберу. Але погодьтесь, це нелегка справа.
Я вважаю, що майстер це той, хто знайшов покликання у роботі, займається «сродною працею», як говорив великий Г. Сковорода. Знайти своє покликання значить виявити себе у праці, яка найкраще відповідала б складові твоєї душі, інтересам, способу життя. Потрібно правильно обирати професію, відчувати свої нахили, навчитися обєктивно оцінювати се­бе і свої можливості.
 Багато кому здається, що професія кухаря неважка, вивчати в ній нічого: звари, підсмаж, подай - чи велика наука? Виявляється велика.
І чим більше, придивляємося на практиці до роботи кулінарів, тим ясніше розуміємо, що бути кухарем нелегко, але захоплююче і відповідально. Це тому, що немає такого місця, де люди не користувалися б послугами кухарів.
 Професія кухар, за класифікацією Клімова, віднесена до професій типу "людина - техніка" і "людина - людина", яка вимагає від працівника певних індивідуально-психологічних якостей.
Кухар повинен мати хороший загальний інтелект, добре розвинені дотик та нюх; координацію рухів рук; високі показники концентрації, переключення, стійкості та об'єму уваги; добре розвинену довготривалу, мовно-логічну, зорову, образну та оперативну пам'ять. Особисті якості: добросовісність, ввічливість, охайність, комунікабельність.
 Професія кухар одна з найважливіших у людському суспільстві. Вона необхідна у повсякденному житті. Сучасний кухар це одночасно професіонал, художник, дієтолог, психолог і, навіть, чарівник. Обираючи професію, ми обираємо свою долю, свою життєву стежину. Майстрами не народжуються, ними стають завдяки клопіткій праці.  Моя професія моя гордість!

Немає коментарів:

Дописати коментар